ruch z google za darmo

Jak zwiększyć ruch z Google (Łatwo, szybko i bez reklam) [PORADNIK]

Chyba nikogo już dzisiaj nie trzeba przekonywać o tym, jak ważne jest pozyskiwanie ruchu z wyszukiwarki Google. Niestety mimo wysokiej świadomości takiego stanu rzeczy wiele firm marnuje potencjał drzemiący w tym narzędziu. Myślę, że większość z Was zgodzi się ze stwierdzeniem, że: Pozycjonowanie się na ogólne frazy związane z Waszym biznesem jest często bardzo trudne i drogie. W sytuacjach kiedy potrzebne jest zwiększenie ruchu na wskazane frazy stosunkowo szybko – np. przed sezonem sprzedażowym, najprostszym rozwiązaniem wydają się kampanie linków sponsorowanych w Google AdWords. To niestety wiąże się często z dość poważnymi kosztami przeprowadzenia akcji promocyjnych. Czy aby na pewno są to … Continued

nielegalne kody google adwords

Uwaga na nielegalne kody do Google AdWords!

| by | Blog, Linki sponsorowane AdWords | 0 comments:

Zdobycie kuponu na reklamę w Google AdWords za kilka złotych bywa dla wielu osób bardzo kuszące. Na allegro wręcz roi się od aukcji na, których „okazyjnie” można kupić voucher o wartości  250, czy 350 złotych. Ku rozczarowaniu wielu osób – kuponów Google AdWords się nie kupuje! Aukcje to nielegalne źródła, z których korzystanie zakończy się zawieszeniem konta AdWords lub jego całkowitym zbanowaniem. Przykładowe niezgodne z zasadami akcje w serwisie Allegro: Na Facebooku możecie spotkać się także z takowymi kuszącymi reklamami, które prowadzą bezpośrednio do wspominanych aukcji: Czym są kupony Google AdWords? Kupony Google AdWords służą do przeprowadzenia pierwszej kampanii reklamowej … Continued

Snapchat uruchamia menadżera reklam

| by | Blog | 0 comments:

Dotychczas  Snapchat nie posiadał narzędzi do samodzielnego tworzenia oraz zarządzania reklamami. Wszystko ma się jednak zmienić już od czerwca kiedy to w kilkunastu krajach (także w Polsce) zostanie udostępniony menadżer reklam. Narzędzie do zarządzania reklamami ma być podobne do tych w innych serwisach społecznościowych. Reklamodawcy będą mieli możliwość kupowania reklam pojawiających się między Snapami w stories. Snapchat proponuje cztery rodzaje reklam: – reklamę wideo, – reklamę zachęcająca do pobrania aplikacji, – dłuższą (nawet 10 minutową) reklamę wideo, – reklamę zachęcającą do odwiedzenia strony. Poza menadżerem reklam Snapchat tworzy osobny dział w aplikacji mobilnej. Dzięki temu w łatwy sposób będzie można … Continued

Dlaczego certyfikat SSL jest tak istotny?

Każdy posiadacz strony www powinien wciąż szukać nowych zabezpieczeń dla swojej witryny. Jednym z bardzo skutecznych i niedrogich jest zastosowanie certyfikatu SSL. Co to jest SSL? SSL, czyli Secure Socket Layer to narzędzie, które pomaga chronić prywatne dane w internecie. Przez prywatne dane można rozumieć np. loginy, hasła, czy numery kart kredytowych. Dzięki SSL połączenie między serwerem a użytkownikiem jest szyfrowane. Uniemożliwia to przechwycenie danych przez osoby trzecie. Certyfikat SSL powinien być co najmniej stosowany tam, gdzie użytkownik podaje swoje dane. Są to np. sklepy internetowe, banki, portale społecznościowe etc. Informację o stosowanym zabezpieczeniu widzimy w pasku adresu w postaci … Continued

strony internetowe wordpress

10 wtyczek WordPress wartych uwagi, które wspomogą Twoją stronę internetową

| by | Blog | 9 comments:

Dzięki zainstalowaniu wtyczek WordPress Twoja strona internetowa może stać się wielofunkcyjna i wcale nie musisz posiadać umiejętności kodowania. Katalog WordPressa jest największym katalogiem darmowych wtyczek o otwartym kodzie dla WordPressa. Spośród ogromnej bazy pluginów ciężko osobie początkującej wybrać te najlepsze. Postanowiliśmy dlatego przedstawić Wam listę 10 wtyczek, które według nas są warte uwagi. Wszystkie wtyczki znajdziecie oczywiście na https://pl.wordpress.org/plugins/ Optymalizacja strony internetowej pod SEO SEO yoast posiada wszelkie niezbędne funkcje służące do optymalizacji strony i treści pod pozycjonowanie. Dzięki możliwości skorzystania z podglądu dowiesz się, czy Twój tytuł nie jest za krótki, za długi i jak strona internetowa będzie wyglądać … Continued

Śledzenie konwersji w AdWords jest teraz jeszcze prostsze

Śledzenie konwersji w Google AdWords było dotychczas dość kłopotliwe w zastosowaniu, w szczególności dla mniej zaawansowanych użytkowników. Aby prawidłowo mierzyć konwesje z reklam AdWords należy wykonać kilka technicznych czynności, mających na celu umieszczenie specjalnych tagów (fragmentów kodu JS) w witrynie, co może sprawiać problemy. Na szczęście Google wprowadziło znaczące uproszczenia w implementacji tagów konwersji dla połączeń telefonicznych, które ograniczają sie do wstawienia tylko jednego kodu dla całej witryny. Automatyczne śledzenie konwersji telefonicznych AdWords w witrynie Dotychczas aby monitorować, które połączenia telefoniczne wykonywane były przez klientów pozyskanych z reklam AdWords wymagane było oskryptowanie z osobna każego wystąpienia numeru telefonu w kodzie witryny. Wymagany … Continued

Zakupy w Google o jeden krok przed Ceneo, DaWanda, Skąpcem czy Etsy.com

Stworzenie nowego brandu w branży handlowo-produkcyjnej zawsze zabiera sporą ilość energii, czasu i pieniędzy. Serwisy typu DaWanda czy Etsy.com właśnie na tym zbudowały swój biznes. Chcąc produkować i sprzedawać w internecie idąc tradycyjną ścieżką jest dość trudno. Poza samymi aspektami stworzenia produkcji stoją jeszcze takie wyzwania jak utworzenie sklepu internetowego, wypełnienie go produktami, pozycjonowanie i ew. dodatkowy marketing w social mediach czy w wyszukiwarkach np. reklamy AdWords. Wybierając DaWanda czy Etsy.com eliminujemy te czynniki. Wchodzimy tam ze swoimi produktami jak na wirtualny bazar i próbujemy przebijając się przez oferty konkurencyjne sprzedawać nasze produkty, bez konieczności posiadania sklepu www. Większa sprzedaż generuje … Continued

google nowy czynnik pozycjonujący strony mobilne

Google wprowadza nowy czynnik pozycjonujący strony mobilne

Od kiedy 2 lata temu Google wprowadziło etykietę „Na komórki” w wynikach mobilnych jakość stron internetowych pod kątem wyświetlania na urządzeniach mobilnych znacząco wzrosła. Obecnie 85% stron internetowych jakie wyświetlane są w wynikach wyszukiwania mobilnego spełnia wymagania Google dot. prezentacji strony na mobile. W związku z tym, aby oczyścić widok wyników wyszukiwania Google postanowiło aby usunąć etykietę „Na komórki” z ogranicznych wyników wyszukiwania mobilnego. Mimo to, czynnik ten nadal pozostaje istotnym elementem, który wpływa na pozycjonowanie stron w wyszukiwaniu na komórkach. Google dodaje nowy czynnik pozycjonujący na komórki Kolejna zmiana jaka wejdzie w życie od 10 stycznia 2017 roku jest … Continued

Reklamy elastyczne w Google AdWords

| by | Blog, Linki sponsorowane AdWords | 0 comments:

Google AdWords wprowadziło nowy format reklam w sieci reklamowej GDN – reklamę elastyczną. Docelowo reklamy elastyczne mają całkowicie (od 26 października) zastąpić tradycyjne reklamy tekstowe w sieci reklamowej. Czym jest reklama elastyczna w Google AdWords? Reklama elastyczna składa się z kilku elementów: treści reklamy, grafiki oraz logo. Sama treść podzielona jest następująco. Krótki nagłówek: 25 znaków Długi nagłówek: 90 znaków Tekst reklamy: 90 znaków Nazwa firmy: 25 znaków Grafika użyta w reklamie elastycznej powinna zaś spełniać następujące wymagania: Proporcje 1,91:1 (orientacja pozioma) Minimalny rozmiar: 600 x 314 (zalecany rozmiar: 1200 x 628) Maksymalny rozmiar pliku: 1 MB. Tekst może zajmować najwyżej 20% powierzchni … Continued

1 2 3