Formularz kontaktowy

Czym jesteś zainteresowany?


zwiekszenie ruchu z google

Jak zwiększyć ruch z Google (Łatwo, szybko i bez reklam) [PORADNIK]

Chyba nikogo już dzisiaj nie trzeba przekonywać o tym, jak ważne jest pozyskiwanie ruchu z wyszukiwarki Google. Niestety mimo wysokiej świadomości takiego stanu rzeczy wiele firm marnuje potencjał drzemiący w tym narzędziu. Myślę, że większość z Was zgodzi się ze stwierdzeniem, że: Pozycjonowanie się na ogólne frazy związane z Waszym biznesem jest często bardzo trudne i drogie. […]

nielegalne kody promocyjne adwords

Uwaga na nielegalne kody do Google AdWords!

Zdobycie kuponu na reklamę w Google AdWords za kilka złotych bywa dla wielu osób bardzo kuszące. Na allegro wręcz roi się od aukcji na, których „okazyjnie” można kupić voucher o wartości  250, czy 350 złotych. Ku rozczarowaniu wielu osób – kuponów Google AdWords się nie kupuje! Aukcje to nielegalne źródła, z których korzystanie zakończy się […]

snapchat uruchamia menadzera reklamy

Snapchat uruchamia menadżera reklam

Dotychczas  Snapchat nie posiadał narzędzi do samodzielnego tworzenia oraz zarządzania reklamami. Wszystko ma się jednak zmienić już od czerwca kiedy to w kilkunastu krajach (także w Polsce) zostanie udostępniony menadżer reklam. Narzędzie do zarządzania reklamami ma być podobne do tych w innych serwisach społecznościowych. Reklamodawcy będą mieli możliwość kupowania reklam pojawiających się między Snapami w […]

ssl a pozycjonowanie w google

Dlaczego certyfikat SSL jest tak istotny?

Każdy posiadacz strony www powinien wciąż szukać nowych zabezpieczeń dla swojej witryny. Jednym z bardzo skutecznych i niedrogich jest zastosowanie certyfikatu SSL. Co to jest SSL? SSL, czyli Secure Socket Layer to narzędzie, które pomaga chronić prywatne dane w internecie. Przez prywatne dane można rozumieć np. loginy, hasła, czy numery kart kredytowych. Dzięki SSL połączenie […]

10 wtyczek WordPress wartych uwagi ktore wspomoga Twoja strone internetowa

10 wtyczek WordPress wartych uwagi, które wspomogą Twoją stronę internetową

Dzięki zainstalowaniu wtyczek WordPress Twoja strona internetowa może stać się wielofunkcyjna i wcale nie musisz posiadać umiejętności kodowania. Katalog WordPressa jest największym katalogiem darmowych wtyczek o otwartym kodzie dla WordPressa. Spośród ogromnej bazy pluginów ciężko osobie początkującej wybrać te najlepsze. Postanowiliśmy dlatego przedstawić Wam listę 10 wtyczek, które według nas są warte uwagi. Wszystkie wtyczki […]

Sledzenie konwersji w AdWords jest teraz jeszcze prostsze

Śledzenie konwersji w AdWords jest teraz jeszcze prostsze

Śledzenie konwersji w Google AdWords było dotychczas dość kłopotliwe w zastosowaniu, w szczególności dla mniej zaawansowanych użytkowników. Aby prawidłowo mierzyć konwesje z reklam AdWords należy wykonać kilka technicznych czynności, mających na celu umieszczenie specjalnych tagów (fragmentów kodu JS) w witrynie, co może sprawiać problemy. Na szczęście Google wprowadziło znaczące uproszczenia w implementacji tagów konwersji dla połączeń […]

Zakupy w Google o jeden krok przed Ceneo, DaWanda, Skąpcem czy Etsy.com

Stworzenie nowego brandu w branży handlowo-produkcyjnej zawsze zabiera sporą ilość energii, czasu i pieniędzy. Serwisy typu DaWanda czy Etsy.com właśnie na tym zbudowały swój biznes. Chcąc produkować i sprzedawać w internecie idąc tradycyjną ścieżką jest dość trudno. Poza samymi aspektami stworzenia produkcji stoją jeszcze takie wyzwania jak utworzenie sklepu internetowego, wypełnienie go produktami, pozycjonowanie i […]

Google wprowadza nowy czynnik pozycjonujący strony mobilne

Od kiedy 2 lata temu Google wprowadziło etykietę „Na komórki” w wynikach mobilnych jakość stron internetowych pod kątem wyświetlania na urządzeniach mobilnych znacząco wzrosła. Obecnie 85% stron internetowych jakie wyświetlane są w wynikach wyszukiwania mobilnego spełnia wymagania Google dot. prezentacji strony na mobile. W związku z tym, aby oczyścić widok wyników wyszukiwania Google postanowiło aby […]

Reklamy elastyczne w Google AdWords

Google AdWords wprowadziło nowy format reklam w sieci reklamowej GDN – reklamę elastyczną. Docelowo reklamy elastyczne mają całkowicie (od 26 października) zastąpić tradycyjne reklamy tekstowe w sieci reklamowej. Czym jest reklama elastyczna w Google AdWords? Reklama elastyczna składa się z kilku elementów: treści reklamy, grafiki oraz logo. Sama treść podzielona jest następująco. Krótki nagłówek: 25 znaków Długi nagłówek: […]