Masz pytania? 61 610 02 35

Reklama w Google AdWords – linki sponsorowane

Klienci używają wyszukiwarki Google jako remedium na ich problemy. Kiedy potrzebują kupić jakiś produkt, skorzystać z dowolnej usługi lub po prostu rozwiązać swój problem, wpisują odpowiednią frazę w pole wyszukiwania i w odpowiedzi otrzymują wyniki z linkami do stron oferujących interesujące ich treści.

Google AdWords – co to właściwie jest?

Dzięki systemowi reklamowemu Google Adwords (linki sponsorowane) możesz umieścić swoje ogłoszenie (reklamę) w wynikach wyszukiwania Google zaraz nad lub obok organicznych wyników wyszukiwania. Reklamy są prezentowane w sposób nienachalny i subtelny dzięki czemu cieszą się bardzo dużą skutecznością wśród swoich klientów.

Dlaczego ta reklama jest tak skuteczna?

Dzięki reklamom w linkach sponsorowanych Google AdWords twoja oferta trafi do klienta dokładnie w momencie kiedy ten będzie jej potrzebował!

Dlaczego powinienem wybrać właśnie Google AdWords?

Wyszukiwarka Google jest obecnie największym internetowym źródłem informacji. Codziennie Google jest odpytywane przez internautów ponad 3 miliardy razy! Warto zatem mieć świadomość, że Twoi klienci w większości w pierwszej kolejności szukają produktów i usług takich jak Twoje właśnie w Google – zatem pozwól im dotrzeć do Twojej oferty!

.

google adwords
koszty google adwords

Ile kosztują linki sponsorowane w Google AdWords?

Mamy dla Ciebie bardzo dobrą wiadomość. W Google AdWords płacisz tylko za realne kliknięcia w Twoje reklamy i przekierowania użytkowników na Twoją stronę internetową. To oznacza, że koszty prowadzenia kampanii reklamowych są drastycznie mniejsze, niż w innych kanałach promocyjnych. Nie ważne, czy Twoja reklama wyświetli się sto, tysiąc czy milion razy – zapłacisz tylko za przyprowadzenie użytkownika do Twojej strony.

Budżety jakie przeznaczysz na promocję Twojej firmy w wyszukiwarce Google zależą tylko i wyłącznie od Ciebie. Nie mamy tutaj żadnych odgórnych barier minimalnych oraz maksymalnych. Naszym zadaniem jest sprawić, aby pieniądze wydane na reklamę w linkach sponsorowanych były wykorzystane maksymalnie efektywnie dla Ciebie!

Kto powinien skorzystać z możliwości jakie dają linki sponsorowane?

Każdy, kto chce przyciągnąć internautów do swojej strony www. Duże firmy, korporacje oraz znane marki od lat wykorzystują ten kanał marketingowy do długofalowego prowadzenia działań zwiększający ich rozpoznawalność i budujący sprzedaż. Miej jednak na uwadze, że nie jest to zarezerwowane jedynia dla „dużych graczy”! Absolutnie nie.

Prowadząc firmę lokalną, sklep internetowy lub stronę informacyjną również doskonale możesz wykorzystać Google AdWords do promocji swojej działalności. Dzięki możliwościom jakie dają linki sponsorowane, możemy utworzyć kampanię reklamową, która będzie docierała np. tylko do internautów z Twojej miejscowości zainteresowanych wyłącznie tematami związanymi z Twoją działalnością! Dzięki temu mocno obniżysz koszty i zwiększysz swoją sprzedaż.

dla-kogo-adwords

Jakie są dostępne metody reklamy w Google AdWords?

Linki sponsorowane

Czyli reklamy tekstowe pojawiające się nad, pod lub obok wyników wyszukiwania w Google. Jest to podstawowa forma reklamy w Google, dzięki której masz możliwość w pierwszej kolejności pokazać swoją ofertę Twoim potencjalnym klientom!

Reklamy graficzne

Reklamy graficzne (display) umożliwiają Ci prezentację Twojej firmy w sposób łatwy do zapamiętania. „Jeden obraz wart więcej niż tysiąc słów”. Pokaż swoje logo lub produkt, aby łatwo było można go zapamiętać.

Reklamy wideo w YouTube

Dzięki reklamom wideo w serwisie YouTube możesz dotrzeć jeszcze intensywniej do swoich odbiorców. Wykorzystaj moc filmu i dźwięku do promocji swojej firmy!

Zapytaj o bezpłatną propozycję kampanii w Google AdWords!

Napisz do nas lub zadzwoń. Przygotujemy dla Ciebie propozycję promocji Twojej strony!