Masz pytania? 570 490 990

Pozycjonowanie stron
internetowych

Pozycjonowanie stron internetowych to usługa, dzięki której Twoja strona internetowa wyświetla się w czołowych pozycjach wyszukiwarki Google na określone frazy kluczowe. Takimi frazami kluczowymi powinny być te frazy, które jasno określają oferowane przez Ciebie produkty lub usługi i są często używane przez Twoich potencjalnych klientów. Takie połączenie skutkuje trafieniem do klienta ze swoją ofertą dokładnie w momencie, w którym on tego potrzebuje – czyż to nie idealna sytuacja na wygenerowanie sprzedaży?

Na czym polega pozycjonowanie?

Prowadzenie działań skutkujących wypozycjonowaniem strony na pierwsze miejsce jest procesem dość skomplikowanym, wymagającym rzetelnej wiedzy na temat działania wyszukiwarek internetowych, użytkowania odpowiednich narzędzi, stałego monitorowania pozycji swoich stron oraz stron internetowych konkurencji. Jest to działanie absorbujące mnóstwo czasu oraz energii i warto powierzyć takie operacje profesjonalistom. Działamy w sposób uczciwy – płacisz tylko wtedy, gdy efekty naszej pracy będą widoczne, czyli gdy Twoja strona www wypozycjonuje się na pierwsze pozycje w Google. W innym przypadku nie weźmiemy od Ciebie ani grosza!

Czy wiesz o tym że...?

Słowo kluczowe jest jednoznaczne z frazą kluczową?

Frazy kluczowe często są naprzemienie używane ze zwrotem „Słowa kluczowe”. Oznaczają one ciąg słów, które Twoi potencjalni klienci wpisują do wyszukiwarki Google w celu odnalezienia potrzebnych im informacji, produktów lub usług. Właśnie dlatego, odpowiedni dobór fraz kluczowych ma decydujące znaczenie w zwrocie z inwestycji z pozycjonowania.

pozycjonowanie stron internetowych

Pozycjonowanie stron internetowych – dzięki temu Twoja strona jest wynoszona na topowe miejsca w wynikach wyszukiwania w Google. W skład takiej usługi wchodzi kilka działań mających na celu:

  • określenie stanu witryny internetowej klienta, poziomu jej indeksowania w Google, aktualnych pozycji oraz samej struktury strony internetowej – ten etap nazywamy Audytem SEO stron internetowych
  • dobór odpowiednich słów kluczowych, analiza potrzeb i szans sprzedażowych to nic innego jak określenie strategii SEO
  • dokonanie niezbędnych modyfikacji w kodzie strony www, edycja treści (w tym copywriting), dodanie niezbędnego nowego kontentu czyli optymalizacja strony SEO
  • bieżące monitorowanie pozycji, doraźne działania optymalizacyjne wynikające ze zmieniających się algorytmów wyszukiwarek oraz obrona wypozycjonowanych fraz – nazywamy to stałą opieką SEO

Pozycjonowanie stron internetowych – co dzięki temu zyskasz?

Dzięki prowadzeniu działań SEO zyskuje nie tylko Twoja strona www, ale także Twoja marka. Korzyści płynące z pozycjonowania możemy podzielić na trzy rodzaje.

.

1. Korzyści sprzedażowe

Dzięki zwiększeniu widoczności Twoich produktów lub usług w Google, Twoi klienci w łatwy sposób mogą dotrzeć do Twojej oferty. W dodatku trafiają na nią dokładnie w momencie, w którym jej potrzebują co drastycznie zwiększa prawdopodobieństwo sprzedaży.

2. Stabilny rozwój firmy

Zwiększająca się ilość klientów Twojej firmy udostępnia nowe możliwości i środki na jej rozwój. Dodatkowo dzięki zaawansowanej analityce ruchu na Twojej stronie masz możliwość pozyskania wiedzy na temat Twoich klientów (wiek, płeć, zainteresowania, etc.), dzięki czemu możesz rozwijać swoją firmę w dobrym kierunku.

3. Promocja Twojej marki

Pozycjonowanie stron internetowych powoduje, że Twoja witryna www pojawia się na pierwszych pozycjach na wybrane słowa kluczowe. Dzięki temu Twoja marka otrzymuje „na start” w oczach klienta wizerunek specjalisty w swojej branży. Dodatkowo Twoja strona www zwiększa swój ruch na frazy powiązane z frazami kluczowymi, co nazywamy „długim ogonem”.

Ile zatem kosztuje pozycjonowanie strony?

Działamy w branży już od wielu lat i doskonale zdajemy sobie sprawę z tego jak ważne jest elastyczne podejście do modelu płatności za nasze usługi. Własnie dlatego przygotowaliśmy dwa rodzaje metod rozliczeniowych za pozycjonowanie Twojej strony internetowej.

1. Model motywacyjny

Określając go w kilku słowach – płacisz tylko za realne efekty naszej pracy. Podczas określania miesięcznej opłaty za pozycjonowanie stron internetowyc bierzemy pod uwagę średnią pozycję Twojej strony www z całego miesiąca. Dostępne są trzy poziomy płatności, uzależnione od pozycji, na jakiej znajduje się Twoja witryna w wyszukiwarce na daną frazę kluczową. Pierwsze 1-3 pozycje, później pozycje 4-6 oraz 7-10. Na ich podstawie określamy wysokość opłaty. Oczywiście dokładny cennik zawsze wspólnie ustalamy przed podpisaniem umowy. Jeżeli Twoja strona nie znajdzie się w pierwszej dziesiątce wyników, nie zapłacisz ani złotówki!

2. Model abonamentowy

Jest to idealne rozwiązanie dla osób ceniących sobie przewidywalność kosztów oraz relatywnie niższe stawki niż w modelu motywacyjnym. Niezależnie od tego na jakiej pozycji znajduje się Twoja strona zawsze pobieramy taką samą opłatę za pozycjonowanie stron internetowych. Dzięki temu nie musisz martwić się o to, że gdy pozycja na większość słów kluczowych drastycznie wzrośnie, wzrosną również opłaty. Stabilność kosztów to jeden z największych atutów tej oferty!

Osiągnij szczyt pozycji w wyszukiwarce Google!

Wypełnij prosty formularz a my przedstawimy Ci propozycję pozycjonowania Twojej strony internetowej!

Kontakt w sprawie tego projektu
Czat z Firmao.pl CRM