«
»
05/09/2017

Snapchat uruchamia menadżera reklam

Bezpłatna wycena pozycjonowania Twojej strony www

Zastanawiasz się ile może kosztować pozycjonowanie Twojej strony internetowej? Wyślij do nas wiadomość - zazwyczaj odpowiadamy w ciągu kilku godzin!

Proszę o wycenę!

W tym artykule:

Dotychczas  Snapchat nie posiadał narzędzi do samodzielnego tworzenia oraz zarządzania reklamami. Wszystko ma się jednak zmienić już od czerwca kiedy to w kilkunastu krajach (także w Polsce) zostanie udostępniony menadżer reklam. Narzędzie do zarządzania reklamami ma być podobne do tych w innych serwisach społecznościowych. Reklamodawcy będą mieli możliwość kupowania reklam pojawiających się między Snapami w stories. Snapchat proponuje cztery rodzaje reklam: - reklamę wideo, - reklamę zachęcająca do pobrania aplikacji, - dłuższą (nawet 10 minutową) reklamę wideo, - reklamę zachęcającą do odwiedzenia strony. Poza menadżerem reklam Snapchat tworzy osobny dział w aplikacji mobilnej. Dzięki temu w łatwy sposób będzie można analizować efektywność kampanii. Użytkownicy będą otrzymywać powiadomienia o jej stanie, a także zostanie im umożliwione nadawanie innym osobom uprawnienia do zarządzania kampanią. Obecnie narzędzie jest testowane przez firmy, które zgłosiły chęć zapoznania się z nowymi funkcjonalnościami Snapchata.
Kamil Winiszewski
Kamil Winiszewski
Pasjonat ogólnopojętego marketingu internetowego. Od wielu lat zajmuje się SEO ale przez strach przed efektem Dunninga-Krugera nie ma śmiałości nazywania się ekspertem.

Powiązane wpisy

Zarezerwuj termin

bezpłatnej konsultacji SEO ze specjalistą

Wyślij formularz