Dotychczas  Snapchat nie posiadał narzędzi do samodzielnego tworzenia oraz zarządzania reklamami. Wszystko ma się jednak zmienić już od czerwca kiedy to w kilkunastu krajach (także w Polsce) zostanie udostępniony menadżer reklam.

How to Buy • Ads • Snapchat(2)

Narzędzie do zarządzania reklamami ma być podobne do tych w innych serwisach społecznościowych. Reklamodawcy będą mieli możliwość kupowania reklam pojawiających się między Snapami w stories. Snapchat proponuje cztery rodzaje reklam:

– reklamę wideo,

– reklamę zachęcająca do pobrania aplikacji,

– dłuższą (nawet 10 minutową) reklamę wideo,

– reklamę zachęcającą do odwiedzenia strony.

How to Buy • Ads • Snapchat

Poza menadżerem reklam Snapchat tworzy osobny dział w aplikacji mobilnej. Dzięki temu w łatwy sposób będzie można analizować efektywność kampanii. Użytkownicy będą otrzymywać powiadomienia o jej stanie, a także zostanie im umożliwione nadawanie innym osobom uprawnienia do zarządzania kampanią.

Obecnie narzędzie jest testowane przez firmy, które zgłosiły chęć zapoznania się z nowymi funkcjonalnościami Snapchata.

 

Autor:
Ola Winiszewska
O autorze
Kategorie: