Formularz kontaktowy

Czym jesteś zainteresowany?


Reklama graficzna (bannerowa) w Google Display Network

Jeżeli pojęcie remarketingu nie jest Wam obce, to polubicie ze wzajemnością Google Display Network. Jest to narzędzie, które wykorzystuje remarketing do sprzedaży Waszych produktów i usług najintensywniej. Osoby, które były na Waszej stronie, a nie kupiły produktu mogą być również targetowane i wyświetlać im można dodatkowe reklamy. GDN daje możliwość wyświetlania i emisji reklam w największych portalach internetowych w modelu CPC, zamiast kosztownych kontraktów emisyjnych rozliczanych bezpośrednio z wydawcami w modelu CPM. Google Display Network umożliwia targetowanie reklam zarówno według tematyki portalu, tematyki poszczególnych newsów, ale też według grup demograficznych, czy list miejsc docelowych (konkretne portale) i płacenie tylko za kliknięcia (w jednym miejscu za wszystkie portale).

W jaki sposób tworzymy kampanie Google Display Network?

Podobnie, jak w przypadku kampanii Google AdWords, kampanie GDN tworzymy kompleksowo od tworzenia banerów reklamowych, po dobór targetowania i tworzenie landing page.

Jak wygląda procedura prowadzenia kampanii GDN?

Po pierwsze poznajemy produkt lub usługę klienta i określamy grupę docelową. Określenie grupy docelowej musi być jak najbardziej precyzyjne, włączając w to dane demograficzne do dalszego kierowania.

Po drugie tworzymy kreacje graficzne- statyczne i animowane.

Kolejny krok to stworzenie grup docelowych, w oparciu o dane demograficzne (wiek, stan rodzinny, płeć, zainteresowania) oraz stworzenie listy potencjalnych miejsc docelowych, w których będą emitowane reklamy. Tworzymy dokładne listy wyszczególnionych portali internetowych lub listy tematyczne np. Lista 1 (komputery, oprogramowanie, serwisy technologiczne) Lista 2 (ekonomia, biznes).

Sprawdzamy, które serwisy, grupy odbiorców oraz reklamy generują najwyższe CTR przy najniższym koszcie. Analizujemy, które generują najwięcej konwersji i optymalizujemy je w trakcie trwania kampanii.

Efekty naszej pracy raportujemy w postaci interaktywnych raportów w Google DataStudio oraz poprzez specjalne tagowanie linków, co umożliwia klientowi z poziomu Google Analitycs weryfikować rzetelność raportów i efektów.

Obsługujemy zarówno duże kampanie ogólnopolskie z dużymi budżetami, jak i małe, lokalne firmy z budżetami od 500 zł – wszystkie traktowane są tak samo poważnie.