Formularz kontaktowy

Czym jesteś zainteresowany?


Kampanie AdWords – reklamuj się w Google

To nasze oczko w głowie. Kampanie Google AdWords tworzymy od samego początku, tworząc listy fraz kluczowych, landing page i teksty reklamowe. Przedstawiamy procedurę prowadzenia kampanii reklamowych, bo wiemy, że nie wszystko może być dla Ciebie jasne. Jak wygląda cały proces tworzenia kampanii?

Po pierwsze określamy precyzyjnie grupę docelową i poznajemy produkt i usługi, jakie proponujesz swoim klientom.

Po drugie tworzymy i dostarczamy listę słów kluczowych. Listy i grupy słów kluczowych zależą od wielkości kampanii. Grup może być kilka, a nawet kilkadziesiąt. W jaki sposób wyglądają takie grupy? Sprawdźcie to na przykładzie: Grupa 1 np. trampki sznurowane, trampki na rzepy, trampki niebieskie, trampki wiązane. Grupa 2 np. buty sportowe, buty wygodne, buty do biegania.

Mając określone grupy słów kluczowych, przechodzimy do tworzenia treści reklam tekstowych, które dopasowujemy do każdej z grup słów kluczowych. Jaki jest tego efekt? Otrzymujemy grupy reklam, które zawierają słowa kluczowe oraz reklamy. W ten sposób dopasowanie treści reklam jest zmaksymalizowane do fraz kluczowych.
Monitorowanie efektów to kolejny i bardzo ważny etap przy tworzeniu kampanii Google AdWords. Optymalizujemy działanie kampanii, aby zwiększać jej efektywność. Jak to robimy? Na przykład przez dodawanie fraz wykluczających (przykład z butami – jeżeli sklep nie sprzedaje NIKE – dodajemy to jako wykluczenie, reklamy nie pojawią się w połączeniu z tą frazą).

Dostarczamy raporty, żebyś mógł zobaczyć, jak sprawdzają się kampanie. Raporty tworzymy w Google DataStudio oraz poprzez specjalne tagowanie linków. W ten sposób umożliwiamy Ci weryfikację efektów z poziomu Google Analitycs.