Słownik SEO - Strona 2 z 2 - Agencja SEO BEFORE AFTER Poznań
24 lutego 2021
Wskazniki Core Web Vitals – czym sa i jak zmierzyc i poprawic

Wskaźniki Core Web Vitals – czym są, jak je zmierzyć i poprawić?

SEO od dawna nie skupia się wyłącznie na technicznych aspektach związanych z budową zaplecza, linkowaniu czy skomplikowanych strukturach witryn. Każda kolejna aktualizacja algorytmów pokazuje, że coraz większe znaczenie ma wartość przekazywanych treści oraz wygoda korzystania ze strony.  Najlepszym dowodem na to, że Google zmierza właśnie w tym kierunku, jest zapowiadana na maj tego roku prawdziwa rewolucja. Od maja 2021 roku Core Web Vitals oficjalnie staną się czynnikami rankingowymi. Czym dokładnie są, w jaki sposób je mierzyć i jak zadbać o dobre wyniki? Tego wszystkiego dowiesz się z naszego poradnika. Zapraszamy! Czym są Core Web Vitals? Core Web Vitals po polsku określane są jako Podstawowe Wskaźniki Internetowe. Jest to zestaw wskaźników, które w ogólnej definicji mają mierzyć i określać komfort korzystania […]
17 lutego 2021
Duplicate content – czym jest i jakie niesie ze sobą zagrożenia

Duplicate content – czym jest i jakie niesie ze sobą zagrożenia

Z aktualizacji na aktualizację rośnie znaczenie content marketingu w kontekście pozycjonowania stron internetowych. Mimo iż to pozornie prosta i przyjemna metoda, to wciąż wielu właścicieli dopuszcza się podstawowego błędu – powielania treści. Co więcej, często robią to nieświadomie. Czym jest duplicate content i jak sobie z nim poradzić? Tego dowiesz się z dzisiejszego poradnika. Zapraszamy! Czym jest duplicate content? Duplicated content to nic innego jak powielenie treści. Z powieloną treścią mamy do czynienia za każdym razem, gdy dany tekst pojawia się pod wieloma adresami URL – w obrębie witryny, jak i poza nią. Content marketing z założenia ma dostarczać wartościowe, dobrze zoptymalizowane i unikalne treści, zatem jest to działanie wbrew jednemu z głównych elementów tej strategii. Gdzie spotkamy się z […]