Google Search Generative Experience (SGE) – czyli Google podnosi rękawicę
Google I/O 2023 już za nami. Google tradycyjnie już chwaliło się technologiami, które mają m. in. usprawnić nasze codzienne życie, sprawić aby żyło się łatwiej. No właśnie… Jedną z technologii jaką zaprezentowano dotyczy najpopularniejszego narzędzia giganta z Mountain View jakim jest wyszukiwarka Google. Google’s Search Generative Experience (SGE) – tak nazywa się nowe rozwiązanie usprawniające wyszukiwanie w sieci oparte o AI. Google najwyraźniej podnosi rękawicę rzuconą przez Microsoft Bing i OpenAI. Jak wygląda nowy interfejs wyszukiwania, jakie zmiany dla użytkowników ze sobą niesie? Co ważniejsze, jak może wpłynąć na SEO? Zapraszam do lektury!
Google I/O 2023 już za nami. Google tradycyjnie już chwaliło się technologiami, które mają m. in. usprawnić nasze codzienne życie, sprawić aby żyło się łatwiej. No właśnie… Jedną z technologii jaką zaprezentowano dotyczy najpopularniejszego narzędzia giganta z Mountain View jakim jest wyszukiwarka Google. Google’s Search Generative Experience (SGE) – tak nazywa się nowe rozwiązanie usprawniające wyszukiwanie w sieci oparte o AI. Google najwyraźniej podnosi rękawicę rzuconą przez Microsoft Bing i OpenAI. Jak wygląda nowy interfejs wyszukiwania, jakie zmiany dla użytkowników ze sobą niesie? Co ważniejsze, jak może wpłynąć na SEO? Zapraszam do lektury!
Wybierając opcję obsługi kampanii linków sponsorowanych przez agencję, wszystkie te czynności wykonywane są automatycznie przez system reklamowy.
Jeśli jesteś zainteresowany/zainteresowana uzyskaniem kuponu Google AdWords