Artykuły o pozycjonowaniu stron - Blog SEO - BEFORE AFTER
2 grudnia 2021
Dlaczego klastry tematyczne sa tak wazne w pozycjonowaniu

Klastry tematyczne, czym są i dlaczego są tak ważne w pozycjonowaniu?

Klastry tematyczne (znane również jako content hub) to jedno z najważniejszych pojęć w nowoczesnym pozycjonowaniu stron internetowych. To właśnie one są jasnym sygnałem dla Google, że nasza witryna zawiera dużą ilość przydatnych treści powiązanych z danym tematem. Jak działają klastry tematyczne i dlaczego warto się nimi zainteresować? Dokładnie to przeanalizujemy.
16 kwietnia 2021
Google Duplicate Content nie zawsze jest negatywnym czynnikiem rankingowym

Google: Duplicate Content nie zawsze jest negatywnym czynnikiem rankingowym

Duplicate content jest jednym z tych zagadnień, które powoduje ożywione dyskusje wśród osób zajmujących się pozycjonowaniem stron internetowych. Część specjalistów od SEO unika go jak ognia, obwiniając go o negatywny wpływ na wysokość pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania. Druga strona przekonuje, że nie taki diabeł zły, jak go malują. Co ważne, John Mueller z Google właśnie tej drugiej grupie przyznaje rację.
10 marca 2021
Google Ta sama tresc w roznych formatach nie jest uznawana za duplicate content

Google: Ta sama treść w różnych formatach nie jest uznawana za duplicate content

Czy te same treści opublikowane w formie tekstowej, infografiki, podcastu oraz wideo traktowane są przez Google, jako duplicate content? Jaką rolę odgrywają tutaj intencje użytkownika?
26 lutego 2021
pozycjonowanie stron internetowych poznan

Pozycjonuj (pod)strony internetowe a nie całe witryny!

Podczas określania strategii pozycjonowania strony internetowej często pod rozwagę poddawana jest kwestia tego na której podstronie skupić się wykonując link building oraz optymalizację SEO. Czy ma być to konkretna podstrona czy adres główny (domena)? Jak zaleca samo Google. powinniśmy skupić się na konkretnych (pod)stronach. Dlaczego? O tym w naszym artykule.
17 lutego 2021
Google zaleca stosowanie nawigacji o strukturze piramidy

Google zaleca stosowanie nawigacji o strukturze piramidy

Odpowiednia i czytelna struktura strony internetowej jest kluczowa pod każdym względem. W szczególności w pozycjonowaniu strony internetowej należy dołożyć wszelkich starań, aby struktura strony była możliwie najbardziej przyjazna robotom wyszukiwarek. Jaki jest wg samego Google najlepszy model budowania struktury witryny?
15 lutego 2021
Core Web Vitals maj r. jak skorzystac z nadchodzacej zmiany w algorytmie Google

Core Web Vitals maj 2021 r. – jak skorzystać z nadchodzącej zmiany w algorytmie Google?

W maju 2021 roku Google włączy Core Web Vitals do grona czynników rankingowych. Taka zmiana zmusi pozycjonerów do rewizji działań SEO. Jak wykorzystać nachodzącą aktualizację algorytmu Google aby strony internetowe pozycjonowały się jeszcze lepiej?
21 stycznia 2021
Link Building Dlugi anchor text daje algorytmom szerszy kontekst

Długi anchor text daje algorytmom szerszy kontekst o stronie docelowej

Kontekst anchor textu ma niebagatelne znacznie i jest kluczowe do skutecznego pozycjonowania strony internetowej. Google analizuje ten element aby lepiej zrozumieć do jakiej strony prowadzi link. Jak długie powinny być anchor texty aby skutecznie pozycjonowały strony internetowe?
20 stycznia 2021
Google Noindexed Pages moze miec wplyw na Core Web Vitals

Google: Noindexed Pages może mieć wpływ na Core Web Vitals

Jak potwierdzają pracownicy Google, strony z ograniczeniem indeksowania (noindexed pages) moga mieć znaczący wpływ na ocenę Core Web Vitals całej strony internetowej. Ten parametr będzie brany pod uwagę podczas pozycjonowania strony w wynikach organicznych. Dlaczego strony niedostępne do indeksowania mają brać w udział w ocenie kondycji całego serwisu?
22 grudnia 2020
SEO trendy roku Pozycjonowanie stron internetowych

10 najważniejszych trendów w SEO w 2021 roku, o których musisz wiedzieć

Koniec roku zbliża się wielkimi krokami. Czy zastanawialiście się już, jaki będzie rok 2021 dla specjalistów zajmujących się pozycjonowaniem stron internetowych? Oto 10 najważniejszych trendów, które musi znać każda osoba poważnie traktująca SEO!
17 grudnia 2020
Aktualizacja algorytmu Google Core Update z grudnia r.

Aktualizacja algorytmu Google (Core Update) z 3 grudnia 2020 r. – co się zmieniło?

Zgodnie z zapowiedziami opublikowanymi na Twitterze, Google rozpoczął proces wprowadzania aktualizacji algorytmu wyszukiwarki (core update) od 3 grudnia 2020 roku. Tradycyjnie, jak na giganta z Mountain View przystało, informacje są lakoniczne i ograniczają się do podlinkowania garści uniwersalnych wskazówek dotyczących aktualizacji algorytmów. Warto również wspomnieć, że to dopiero trzecia aktualizacja w tym roku kalendarzowym, a od poprzedniej minęło więcej czasu, niż zazwyczaj ma to miejsce.