Artykuły o pozycjonowaniu stron - Blog SEO - BEFORE AFTER
20 stycznia 2021
Google Noindexed Pages moze miec wplyw na Core Web Vitals

Google: Noindexed Pages może mieć wpływ na Core Web Vitals

Jak potwierdzają pracownicy Google, strony z ograniczeniem indeksowania (noindexed pages) moga mieć znaczący wpływ na ocenę Core Web Vitals całej strony internetowej. Ten parametr będzie brany pod uwagę podczas pozycjonowania strony w wynikach organicznych. Dlaczego strony niedostępne do indeksowania mają brać w udział w ocenie kondycji całego serwisu?
22 grudnia 2020
SEO trendy roku Pozycjonowanie stron internetowych

10 najważniejszych trendów w SEO w 2021 roku, o których musisz wiedzieć

Koniec roku zbliża się wielkimi krokami. Czy zastanawialiście się już, jaki będzie rok 2021 dla specjalistów zajmujących się pozycjonowaniem stron internetowych? Oto 10 najważniejszych trendów, które musi znać każda osoba poważnie traktująca SEO!
17 grudnia 2020
Aktualizacja algorytmu Google Core Update z grudnia r.

Aktualizacja algorytmu Google (Core Update) z 3 grudnia 2020 r. – co się zmieniło?

Zgodnie z zapowiedziami opublikowanymi na Twitterze, Google rozpoczął proces wprowadzania aktualizacji algorytmu wyszukiwarki (core update) od 3 grudnia 2020 roku. Tradycyjnie, jak na giganta z Mountain View przystało, informacje są lakoniczne i ograniczają się do podlinkowania garści uniwersalnych wskazówek dotyczących aktualizacji algorytmów. Warto również wspomnieć, że to dopiero trzecia aktualizacja w tym roku kalendarzowym, a od poprzedniej minęło więcej czasu, niż zazwyczaj ma to miejsce.
3 grudnia 2020
Nagłówki H a SEO dlaczego są tak ważne w pozycjonowaniu stron

Nagłówki H1 a SEO – dlaczego są aż tak ważne?

Google wykorzystuje nagłówki H1, H2, H3 jako sygnały dla swojego algorytmu – to oczywiste. Jednak sposób oraz cel w jakim jest to realizowane zmieniły się na przestrzeni ponad 20 lat diametralnie. Z uwagi na fakt, że algorytm Google stale ewoluuje, ważne jest aby zrozumieć dlaczego nagłówki na stronie internetowej nadal pozostają bardzo ważnym czynnikiem optymalizacji SEO witryn.
27 listopada 2020
SEO Wiele domen dla jednej strony internetowe czy to dobre dla pozycjonowania

Czy wiele domen dla jeden strony internetowej jest dobre dla SEO?

Prędzej czy później życiu każdego specjalisty pozycjonowania zdarzają się sytuacje kiedy pojawia się pomysł aby podpiąć wiele różnych domen pod jedną stronę internetową. Czasami np. klienci wpadają na szalone pomysły aby np. wykupić, odkupić, przejąć domeny powiązane np. z ich produktami czy usługami i skierować je na własną stronę. Jak zachować się w takiej sytuacji? Jaki może mieć to wpływ na pozycjonowanie strony internetowej klienta?
29 września 2020
lokalne pozycjonowanie strony internetowej samodzielnie poradnik seo

Pozycjonowanie lokalne strony – jak robić to samodzielnie? – Poradnik SEO

Czy pozycjonowanie stron lokalnie w Google może wpłynąć na przychody w Twojej firmie działającej na lokalnym rynku? Zdecydowanie tak i to o kilkaset procent! Jak to zrobić? Przygotowaliśmy kompleksowy przewodnik, który pomoże Ci zaplanować odpowiednie działania. Wszystko po to, aby przyciągnąć nowych klientów i wyprzedzić konkurencję.
25 września 2020
sposobow na wzrost liczny odwiedzin strony poradnik seo agencja seo pozycjonowanie poznan sm

10 sposobów na wzrost liczby odwiedzin strony – Poradnik SEO

Posiadasz na stronie dobrze zoptymalizowane treści, ale Twoje pozycje w wynikach wyszukiwania mogłyby być wyższe? Poniżej przedstawiamy 7 sposobów, które w tym pomogą! Blogi i serwisy z artykułami traktują wysokie pozycje w wyszukiwarce, jako jedną z kluczowych kwestii tego biznesu. Nie ma się co dziwić. Im wyższe pozycje, tym lepsze statystyki odsłon witryny, a co za tym idzie więcej płatnych reklam i konwersji. Jednak co osoby prowadzące takie strony mogą zrobić poza odpowiednim zoptymalizowaniem swoich tekstów? Przede wszystkim musimy pamiętać, że Google (oczywiście poza zarabianiem pieniędzy) ma na celu dostarczenie użytkownikom jak najtrafniej dobranych treści w stosunku do wpisanych słów kluczowych. Algorytmy wciąż się zmieniają, a twórcy muszą się dostosować do panujących reguł gry. Poniżej w 7 punktach, podpowiadamy jak […]
14 września 2020
Co lepiej dziala linki zewnetrzne czy zoptymalizowany content

[SEO] Co lepiej działa: linki zewnętrzne (backlinki) czy zoptymalizowany content?

Zastanawiałeś się kiedyś nad tym, co lepiej wpływa na wysokość pozycji Twojej strony w rankingach: backlinki czy content? Poniżej dokładnie wyjaśniamy różnice oraz wpływ obu opcji na SEO strony internetowej. Co wybrać — backlinki czy content? Najlepiej jeśli w ogóle nie będziesz myślał w tych kategoriach. Zarówno linki prowadzące do Twojej strony z innych domen, tak samo content, są podstawowymi działaniami skutecznie wpływającymi na pozycjonowanie stron internetowych. Jednak na potrzeby tego poradnika zastanówmy się nad tym, co lepiej wybrać, gdybyś miał postawić tylko na jedno rozwiązanie. Content działa na dwa sposoby W przeciwieństwie do tworzenia sieci linków wartościowe treści na stronie przygotowujemy z myślą o użytkownikach i potencjalnych klientach. Właśnie dlatego content już na starcie wygrywa. Nie tylko wpływa na […]
25 sierpnia 2020
Zaawansowane strategie zarządzania tagami title w pozycjonowaniu stron SEO

Zaawansowane strategie zarządzania tagami tytułowymi w pozycjonowaniu stron (SEO)

Tagi tytułowe w SEO są jedna z absolutnych podstaw. Korzystają z nich zarówno początkujący, jak i zawodowcy z wieloletnim doświadczeniem w pozycjonowaniu stron internetowych. To element każdej strategii w pozycjonowaniu stron, który wpływa praktycznie na wszystkie aspekty związane z ilością odwiedzin danej strony. Dobrze zoptymalizowane tagi to krytyczny element SEO, a potwierdzeniem tych słów może być kurs przygotowany przez konsultanta SEO w MOZ, Cyrusa Sheparda. Kurs odbył się podczas eventu SMX NEXT organizowanego przez Search Engine Land, który przyciąga uwagę specjalistów od pozycjonowania z całego świata. Cyrus Shepard podczas kursu skupił się na tym, jak ważną rolę odgrywają tagi tytułowe i co zrobić, aby przynosiły wymierne korzyści, zarówno firmom, jak i wyszukiwarkom. Nawet drobne zmiany i odpowiednie dostosowanie tytułu, mogą […]