Artykuły o pozycjonowaniu stron - Blog SEO - BEFORE AFTER
26 lutego 2021
pozycjonowanie stron internetowych poznan

Pozycjonuj (pod)strony internetowe a nie całe witryny!

Błędy w odpowiednim używaniu zwrotów „website” oraz „webpage” są powszechnie znane i obecne także w języku polskim. Dla wielu osób strona internetowa i witryna określa to samo, a obu określeń używają zamiennie. To oczywiście błąd. Szukając odpowiedniego przykładu, aby wytłumaczyć różnicę laikowi, można posłużyć się… książką. Jedna strona lektury to nasza strona internetowa, a cała książka, będzie odpowiednikiem witryny. Co ciekawe, strony i witryny sprawiają też wiele kłopotów profesjonalistom, którzy zastanawiają się nad tym, co dla Google i pozycji w rankingach ma większe znaczenie. Jasnej odpowiedzi na to pytanie udzielił niezawodny John Mueller, twierdząc, iż Google klasyfikuje strony, a nie witryny. To proste twierdzenie, ale jednocześnie rozwiewające wiele wątpliwości, a przy tym mogące uprościć wiele kwestii podczas tworzenia efektywnej strategii. […]
17 lutego 2021
Google zaleca stosowanie nawigacji o strukturze piramidy

Google zaleca stosowanie nawigacji o strukturze piramidy

John Mueller z Google podczas godzinnej rozmowy o pozycjonowaniu stron internetowych został zapytany o kwestię nawigacji, a zwłaszcza wpływu zmiany jej organizacji na pozycję w rankingach. W odpowiedzi na pytanie Mueller poradził, aby postawić na budowę nawigacji o strukturze piramidy, a przy tym omówił wady i zalety takiego rozwiązania. Rozważania dotyczące struktury menu rozpoczął Raymond, uczestnik hangoutu, który posiada witrynę ze statycznym menu składającym się z ponad 1000 linków.  Czy struktura witryny przekłada się na wysokość pozycji? Zacznijmy od początku: W podstawowym podziale możemy wyróżnić dwa rodzaje struktury witryny: płaską oraz głęboką. Pierwsza z nich zaczęła rozwijać się w okolicach 2000 roku. Mówimy tu o płaskiej strukturze, gdyż w mapie wszystkich linków nie ma żadnej hierarchii. Każdy link oddalony jest […]
15 lutego 2021
Core Web Vitals maj r. jak skorzystac z nadchodzacej zmiany w algorytmie Google

Core Web Vitals maj 2021 r. – jak skorzystać z nadchodzącej zmiany w algorytmie Google?

W maju 2021 roku Google włączy Core Web Vitals do grona czynników rankingowych. Taka zmiana zmusi pozycjonerów do rewizji działań SEO. Jak wykorzystać nachodzącą aktualizację algorytmu Google aby strony internetowe pozycjonowały się jeszcze lepiej?
21 stycznia 2021
Link Building Dlugi anchor text daje algorytmom szerszy kontekst

Długi anchor text daje algorytmom szerszy kontekst o stronie docelowej

Kontekst anchor textu ma niebagatelne znacznie i jest kluczowe do skutecznego pozycjonowania strony internetowej. Google analizuje ten element aby lepiej zrozumieć do jakiej strony prowadzi link. Jak długie powinny być anchor texty aby skutecznie pozycjonowały strony internetowe?
20 stycznia 2021
Google Noindexed Pages moze miec wplyw na Core Web Vitals

Google: Noindexed Pages może mieć wpływ na Core Web Vitals

Jak potwierdzają pracownicy Google, strony z ograniczeniem indeksowania (noindexed pages) moga mieć znaczący wpływ na ocenę Core Web Vitals całej strony internetowej. Ten parametr będzie brany pod uwagę podczas pozycjonowania strony w wynikach organicznych. Dlaczego strony niedostępne do indeksowania mają brać w udział w ocenie kondycji całego serwisu?
22 grudnia 2020
SEO trendy roku Pozycjonowanie stron internetowych

10 najważniejszych trendów w SEO w 2021 roku, o których musisz wiedzieć

Koniec roku zbliża się wielkimi krokami. Czy zastanawialiście się już, jaki będzie rok 2021 dla specjalistów zajmujących się pozycjonowaniem stron internetowych? Oto 10 najważniejszych trendów, które musi znać każda osoba poważnie traktująca SEO!
17 grudnia 2020
Aktualizacja algorytmu Google Core Update z grudnia r.

Aktualizacja algorytmu Google (Core Update) z 3 grudnia 2020 r. – co się zmieniło?

Zgodnie z zapowiedziami opublikowanymi na Twitterze, Google rozpoczął proces wprowadzania aktualizacji algorytmu wyszukiwarki (core update) od 3 grudnia 2020 roku. Tradycyjnie, jak na giganta z Mountain View przystało, informacje są lakoniczne i ograniczają się do podlinkowania garści uniwersalnych wskazówek dotyczących aktualizacji algorytmów. Warto również wspomnieć, że to dopiero trzecia aktualizacja w tym roku kalendarzowym, a od poprzedniej minęło więcej czasu, niż zazwyczaj ma to miejsce.
3 grudnia 2020
Nagłówki H a SEO dlaczego są tak ważne w pozycjonowaniu stron

Nagłówki H1 a SEO – dlaczego są aż tak ważne?

Google wykorzystuje nagłówki H1, H2, H3 jako sygnały dla swojego algorytmu – to oczywiste. Jednak sposób oraz cel w jakim jest to realizowane zmieniły się na przestrzeni ponad 20 lat diametralnie. Z uwagi na fakt, że algorytm Google stale ewoluuje, ważne jest aby zrozumieć dlaczego nagłówki na stronie internetowej nadal pozostają bardzo ważnym czynnikiem optymalizacji SEO witryn.
27 listopada 2020
SEO Wiele domen dla jednej strony internetowe czy to dobre dla pozycjonowania

Czy wiele domen dla jeden strony internetowej jest dobre dla SEO?

Prędzej czy później życiu każdego specjalisty pozycjonowania zdarzają się sytuacje kiedy pojawia się pomysł aby podpiąć wiele różnych domen pod jedną stronę internetową. Czasami np. klienci wpadają na szalone pomysły aby np. wykupić, odkupić, przejąć domeny powiązane np. z ich produktami czy usługami i skierować je na własną stronę. Jak zachować się w takiej sytuacji? Jaki może mieć to wpływ na pozycjonowanie strony internetowej klienta?
29 września 2020
lokalne pozycjonowanie strony internetowej samodzielnie poradnik seo

Pozycjonowanie lokalne strony – jak robić to samodzielnie? – Poradnik SEO

Czy pozycjonowanie stron lokalnie w Google może wpłynąć na przychody w Twojej firmie działającej na lokalnym rynku? Zdecydowanie tak i to o kilkaset procent! Jak to zrobić? Przygotowaliśmy kompleksowy przewodnik, który pomoże Ci zaplanować odpowiednie działania. Wszystko po to, aby przyciągnąć nowych klientów i wyprzedzić konkurencję.