Google Search Generative Experience (SGE) – czyli Google podnosi rękawicę
Google I/O 2023 już za nami. Google tradycyjnie już chwaliło się technologiami, które mają m. in. usprawnić nasze codzienne życie, sprawić aby żyło się łatwiej. No właśnie… Jedną z technologii jaką zaprezentowano dotyczy najpopularniejszego narzędzia giganta z Mountain View jakim jest wyszukiwarka Google. Google’s Search Generative Experience (SGE) – tak nazywa się nowe rozwiązanie usprawniające wyszukiwanie w sieci oparte o AI. Google najwyraźniej podnosi rękawicę rzuconą przez Microsoft Bing i OpenAI. Jak wygląda nowy interfejs wyszukiwania, jakie zmiany dla użytkowników ze sobą niesie? Co ważniejsze, jak może wpłynąć na SEO? Zapraszam do lektury!
Google I/O 2023 już za nami. Google tradycyjnie już chwaliło się technologiami, które mają m. in. usprawnić nasze codzienne życie, sprawić aby żyło się łatwiej. No właśnie… Jedną z technologii jaką zaprezentowano dotyczy najpopularniejszego narzędzia giganta z Mountain View jakim jest wyszukiwarka Google. Google’s Search Generative Experience (SGE) – tak nazywa się nowe rozwiązanie usprawniające wyszukiwanie w sieci oparte o AI. Google najwyraźniej podnosi rękawicę rzuconą przez Microsoft Bing i OpenAI. Jak wygląda nowy interfejs wyszukiwania, jakie zmiany dla użytkowników ze sobą niesie? Co ważniejsze, jak może wpłynąć na SEO? Zapraszam do lektury!


Należy jednak pamiętać o tym, że reklamy nie są wyświetlane tym użytkownikom, którzy korzystają z płatnych Gmail for Work, która jest częścią pakietu Google Apps for Work.