Formularz kontaktowy

Czym jesteś zainteresowany?


Media społecznościowe – 5 powodów dla których powinieneś w nie inwestować

Media społecznościowe na stałe weszły do palety dostępnych narzędzi służących promocji firm w internecie. Gdyby zastanowić się nad udziałem poszczególnych portali w rynku, niewątpliwie prym wiedzie tutaj Facebook, zaraz za nim znajdują się YouTube oraz Twitter a coraz popularniejszy staje się w ostatnim czasie Spanchat.  Media społecznościowe stworzone dla małych firm Jako przedsiębiorcy zapewne już […]

Google Adwords przechodzi (r)ewolucję – co to oznacza dla reklamodawców?

Google oficjalnie potwierdziło iż rozpoczął się właśnie proces wyłączania wyświetlania reklam po prawej stronie wyników wyszukiwarki. Jest to następstwem prowadzonych przez nich badań dotyczących prezentacji czterech, zamiast trzech, reklam AdWords nad wynikami. Każdemu kto miał styczność ze środowiskiem reklamowym Google nie trzeba chyba tłumaczyć jak duży wpływ może to mieć zarówno dla użytkowników jak i […]

Google oficjalnie promuje strony internetowe z SSL

Google potwierdziło promowanie stron internetowych wykorzystujących protokuł SSL. Informacja taka została podana wczoraj na oficjalnym blogu Official Google Webmaster Central Blog. Jak wspomniano, w Google bezpieczeństwo zawsze było najwyższym priorytetem. Potwierdzeniem tego były wcześniejsze działania i zmiany w obrębie swoich produktów. Najpierw zabezpieczono Gmaila, później (dość kontrowersyjnie wg niektórych) zaszyfrowano całą część komunikacji z wyszukiwarką, etc. Wzrost […]

darmowe pozycjonowanie stron internetowych

15 złotych zasad optymalizacji stron internetowych do pozycjonowania

Google coraz częściej zmienia algorytmy rankingowe stron internetowych. Niema w zasadzie już żadnych technik pozycjonowania witryn, które nie niosłyby ze sobą ryzyka nałożenia kary od Google. Można stwierdzić, że prowadzenie słusznych działań content marketingowych powinno przynosić efekty w postaci wirusowego roznoszenia się po sieci naszych treści. W tym wypadku nie mamy kontroli nad tym gdzie i w […]

Poprawiamy prędkość strony internetowej – poradnik

Jak wszyscy wiemy prędkość wczytywania strony internetowej ma wpływ na komfort użytkownika i pozwala na osiągnięcie lepszego miejsca w SERP’ach. Jeśli czas dostępu do treści nie przekracza 100ms, użytkownik odbiera stronę jako płynnie działającą i chętnie ją przegląda. W przedziale 200ms-1s już dostrzega opóźnienie. Po upływie 1s traci poczucie płynności. Użytkownik zaczyna obserwować pasek postępu […]

pozycjonowanie stron www algorytm panda

Czy Google znów aktualizuje swój algorytm pozycjonujący?

Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują na to, iż w ostatnim czasie Google wprowadza kolejne aktualizacje swojego algorytmu rankingowego. Śledząc społeczność webmasterów i SEO oraz informacje dot. rankingu witryn w Google można wnioskować, że poza codziennymi zmianami / aktualizacjami pozycji wprowadzono także inne zmiany w poprzednich tygodniach. Webmastersi, pozycjonerzy oraz nawet narzędzia do monitoringu odczuwają […]

mobilne strony internetowe responsywne

Mobilne strony WWW – responsywne czy dedykowane?

Zagadnienie mobilnych stron internetowych w ostatnim czasie znacząco przybrało na znaczeniu. Po 21 kwietnia, kiedy to Google wprowadziło algorytm promujący strony na komórki, wielu posiadaczy stron zaczęło zastanawiać się nad dodaniem wersji mobilnej do swojej strony www. Obecnie możemy wyróżnić dwa rodzaje witryn mobilnych. Są to strony www wykonane z wykorzystaniem technologii responsywnej RWD oraz specjalnie […]

5 trików optymalizacji wizytówki w Mapach Google

Google coraz częściej w wynikach wyszukiwania zamiast linków do stron internetowych jako pierwsze wyświetla pozycje z mapy Google. Dzieje się tak, ponieważ w myśl filozofii firmy użytkownikowi mają być dostarczane te treści, które są dla niego najbardziej wartościowe i przydatne. Analizując treść zapytania jakie użytkownik wpisuje do wyszukiwarki, system podejmuje decyzję, czy wyświetlić wyniki w formie […]

Google AdWords – nowy sposób na wykorzystanie bazy list adresów e-mail

Na platformie Google AdWords niebawem pojawi się nowa możliwość kierowania reklam. Początkowo mówiło się tylko o sieci reklamowej (Google Display Network) oraz o linkach sponsorowanych, ale w ostatnich dniach oficjalnie potwierdzono iż możliwości te obejmą także serwis YouTube oraz Gmail. Dotychczas reklamodawcy mogli kierować swoje reklamy na poszczególnych użytkowników za pośrednictwem metod takich jak kryteria behawioralne, […]